Biežāk Uzdotie Jautājumi

Atrodiet ātras atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem par mūsu remonta pakalpojumiem, procesiem un citu informāciju. Nevarat atrast, ko meklējat? Mēs esam šeit, lai palīdzētu!

FixLab electronics repair shop

Divi Veidi, Kā Mēs Varam Apkalpot Jūsu Ierīci

kek

Atnesiet to uz mūsu veikalu

Apmeklējiet mūsu veikalu, un mēs salabosim jūsu ierīci. Mēs piedāvājam bezmaksas remonta tāmi, lai jūs zinātu remonta izmaksas pirms darbu uzsākšanas.

Pasūtiet piegādi remontam

Nevarat atnākt uz mūsu veikalu? Nekādu problēmu! Mēs piedāvājam ērtu piegādes pakalpojumu, lai nogādātu jūsu ierīci mums remontam. Vienkārši sazinieties ar mums, un mēs noorganizēsim uzticamu kurjeru, kas paņems jūsu ierīci no jūsu atrašanās vietas un piegādās to uz mūsu veikalu. Kad remonts būs pabeigts, jūs varat to izņemt no veikala vai saņemt to ar piegādi atpakaļ.

Kā mēs strādājam

  • Zvaniet vai apmeklējiet mūs
    Sazinieties ar mums pa tālruni, e-pastu vai apmeklējiet mūsu veikalu. Mēs pārrunāsim jūsu problēmu un sniegsim sākotnējo novērtējumu par jūsu ierīci.


  • Atnesiet vai piegādājiet savu ierīci
    Nogādājiet savu ierīci mūsu veikalā vai mēs varam noorganizēt to paņemšanu, ja vēlaties. Mēs veiksim pilnu diagnostiku, lai noteiktu problēmu.


  • Saņemiet bezmaksas konsultāciju
    Mēs sazināsimies ar jums, lai sniegtu detalizētu diagnostikas pārskatu un remonta tāmi. Darbs tiks uzsākts tikai pēc tam, kad apstiprināsiet izmaksas.


  • Ekspertu remonts sākas
    Kad saņemsim apstiprinājumu, mūsu sertificētie tehniķi uzsāks jūsu ierīces remontu, izmantojot augstas kvalitātes detaļas, lai nodrošinātu ilgtermiņa rezultātus.


  • Pēdējā pārbaude
    Pirms jūsu ierīces atdošanas mēs veicam rūpīgu kvalitātes pārbaudi, lai pārliecinātos, ka viss darbojas perfekti.


  • Izņemiet vai saņemiet ierīci ar piegādi
    Jūs varat izņemt savu salaboto ierīci no mūsu veikala vai mēs varam noorganizēt piegādi uz jūsu atrašanās vietu.

Biežāk Uzdotie Jautājumi

Kāds ir jūsu darba laiks, kad varu ierasties veikalā?

Mēs strādājam no pirmdienas līdz piektdienai no 10:00 līdz 19:00, un sestdienās no 10:00 līdz 14:00. Lai gan iepriekšējas tikšanās nav obligātas, jūs varat ierasties jebkurā laikā mūsu darba laikā, lai mēs apskatītu jūsu ierīci. Lūdzu, ņemiet vērā, ka svētdienās veikals ir slēgts, bet, ja nepieciešams, varat ieplānot tikšanos jums ērtākā laikā.

Cik maksā, lai jūs apskatītu manu salauzto ierīci?

Pilnīgi neko! Mēs nepiemērojam diagnostikas maksas.

Vai remonta izmaksas var mainīties?

Remonta izmaksas ir atkarīgas no bojāto detaļu skaita un veida, kā arī no laika, ko mūsu speciālisti iztērēs remontam. Pēc diagnostikas pabeigšanas mūsu vadītājs sniegs jums pilnu cenu, kas pēc tam nemainīsies.

Kad es varu saņemt atpakaļ savu salaboto ierīci?

Vidējais remonta laiks mūsu servisā ir no 1 līdz 3 dienām, atkarībā no pašreizējā darba apjoma un problēmas sarežģītības.

Ko darīt, ja mana ierīce nav uzskaitīta jūsu mājaslapā?

Neraizējieties, ja neredzat savu konkrēto ierīci mūsu mājaslapā. Kamēr tā ir elektroniska ierīce, pastāv liela iespēja, ka mēs to varam salabot. Mēs specializējamies plaša spektra elektronikas remontā, un mūsu tehniķiem ir pieredze ar dažādām ierīcēm. Mēs iesakām sazināties ar mums tieši par jūsu konkrēto ierīci, jo mēs nevaram uzskaitīt katru iespējamo priekšmetu, ko varam remontēt. Mēs labprāt novērtēsim jūsu ierīci un sniegsim jums informāciju, vai varam palīdzēt.

Vai piedāvājat garantiju uz veiktajiem remontiem?

Jā, mēs piedāvājam 90 dienu garantiju uz visiem mūsu remontiem. Tā aptver jebkādus defektus detaļās vai darba izpildē, kas saistīti ar konkrēto remontu.

Kādus zīmolus un ierīču veidus jūs remontējat?

Mēs remontējam plašu zīmolu un ierīču klāstu, tostarp viedtālruņus, planšetdatorus, klēpjdatorus, galddatorus, spēļu konsoles un citas elektroniskas ierīces. Daži populāri zīmoli, kurus mēs apkalpojam, ir Apple, Samsung, Google, Microsoft, Sony un citi.

Vai man ir nepieciešama tikšanās, lai veiktu remontu?

Lai gan tikšanās nav obligāta, tās var palīdzēt samazināt jūsu gaidīšanas laiku. Jūs esat laipni aicināti ienākt mūsu darba laikā, bet, ja vēlaties, varat ieplānot tikšanos, zvanot mums vai izmantojot mūsu tiešsaistes rezervēšanas sistēmu.

Ko man vajadzētu darīt, lai sagatavotu savu ierīci remontam?

Ja iespējams, izveidojiet rezerves kopiju saviem svarīgajiem datiem pirms ierīces nodošanas remontam. Noņemiet jebkādus ekrāna aizsargus vai korpusus. Ja jūs nododat telefonu vai planšetdatoru, lūdzu, atspējojiet bloķēšanas ekrānus vai paroles. Datoriem lūdzu nodrošiniet piekļuves informāciju.

Vai piedāvājat datu atgūšanas pakalpojumus?

Jā, mēs piedāvājam datu atgūšanas pakalpojumus dažādām ierīcēm un datu nesējiem. Tomēr veiksmīga atgūšana ir atkarīga no bojājuma apjoma. Mēs novērtēsim jūsu ierīci un sniegsim jums pieejamās iespējas.

Vai varat salabot ūdens bojātas ierīces?

Mēs bieži varam salabot ūdens bojātas ierīces, taču veiksmes procents ir atkarīgs no dažādiem faktoriem, piemēram, cik ātri jūs to atvedat un kāds ir bojājuma apmērs. Ir svarīgi nekavējoties izslēgt ierīci un pēc iespējas ātrāk atvest to pie mums, lai palielinātu atveseļošanās iespējas.

Vai jūs pielīdzināt cenas ar citiem remonta pakalpojumiem?

Mēs cenšamies piedāvāt konkurētspējīgas cenas, bet mūsu galvenais uzsvars ir uz kvalitatīviem remontiem ar oriģinālām vai augstākās kvalitātes detaļām. Ja atrodat zemāku cenu par to pašu remontu ar līdzīgas kvalitātes detaļām, lūdzu, paziņojiet mums, un mēs darīsim visu iespējamo, lai pielīdzinātu vai pārspētu šo cenu.

Cik ilgs laiks ir nepieciešams, lai uzbūvētu pielāgotu datoru?

Parasti mēs varam pabeigt pielāgoto būvniecību 5–10 darba dienu laikā, atkarībā no komponentu pieejamības un sarežģītības.

Vai piedāvājat garantijas uz pielāgotajiem datoriem?

Jā, mēs nodrošinām 1 gada garantiju uz darbu, un visi komponenti ir pārklāti ar attiecīgajiem ražotāju garantijām.

Vai jūs varat uzlabot manu esošo datoru, nevis būvēt jaunu?

Pilnīgi noteikti! Mēs piedāvājam uzlabošanas pakalpojumus, lai uzlabotu jūsu pašreizējās sistēmas veiktspēju.

Vai jūs varat atgūt datus no ūdens bojātas ierīces?

Daudzos gadījumos jā. Veiksmes procents ir atkarīgs no bojājuma apmēra un cik ātri jūs to atvedat pie mums.

Cik ilgs laiks ir nepieciešams datu atgūšanai?

Process var aizņemt no 2 līdz 10 darba dienām, atkarībā no lietas sarežģītības.

Vai mani dati tiek glabāti konfidenciāli datu atgūšanas laikā?

Pilnīgi noteikti. Mēs ievērojam stingrus konfidencialitātes protokolus.

Vai es varu saņemt samaksu par savām vecajām elektronikas ierīcēm?

Jā, daudzos gadījumos! Mēs novērtējam katru priekšmetu pēc tā iespējamās vērtības. Ja jūsu ierīce vai tās komponenti ir lietojami vai tiem ir tālākpārdošanas vērtība, mēs piedāvājam godīgu cenu, balstoties uz pašreizējiem tirgus rādītājiem.

Kā jūs nodrošināt manu datu drošību?

Mēs ļoti nopietni uztveram datu drošību. Ierīcēm, kas satur personisku vai sensitīvu informāciju, mēs izmantojam nozares standartiem atbilstošas datu dzēšanas metodes, lai nodrošinātu, ka visi dati tiek pilnībā un neatgriezeniski izdzēsti. Ierīcēm ar cietajiem diskiem mēs piedāvājam arī fizisku disku iznīcināšanas iespēju, lai vēl vairāk nodrošinātu datu drošību.

Kādu veidu elektroniku jūs pieņemat utilizācijai?

Mēs pieņemam plašu elektronisko ierīču klāstu, tostarp, bet ne tikai: datorus, klēpjdatorus, viedtālruņus, planšetdatorus, televizorus, monitorus, printerus, spēļu konsoles, audio aprīkojumu, sadzīves tehniku un citus. Ja neesat pārliecināts par konkrētu priekšmetu, lūdzu, sazinieties ar mums, un mēs ar prieku palīdzēsim.

Vai jūs varat sadarboties ar mūsu esošo IT komandu?

Pilnīgi noteikti. Mēs varam papildināt jūsu iekšējos IT resursus, nodrošinot specializētas zināšanas vai papildu atbalstu pēc nepieciešamības.