Biežāk Uzdotie Jautājumi

Atrodiet ātras atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem par mūsu remonta pakalpojumiem, procesiem un citu informāciju. Nevarat atrast, ko meklējat? Mēs esam šeit, lai palīdzētu!

FixLab electronics repair shop

Divi Veidi, Kā Mēs Varam Apkalpot Jūsu Ierīci

kek

Atnesiet to uz mūsu veikalu

Apmeklējiet mūsu veikalu, un mēs salabosim jūsu ierīci. Mēs piedāvājam bezmaksas remonta tāmi, lai jūs zinātu remonta izmaksas pirms darbu uzsākšanas.

Pasūtiet piegādi remontam

Nevarat atnākt uz mūsu veikalu? Nekādu problēmu! Mēs piedāvājam ērtu piegādes pakalpojumu, lai nogādātu jūsu ierīci mums remontam. Vienkārši sazinieties ar mums, un mēs noorganizēsim uzticamu kurjeru, kas paņems jūsu ierīci no jūsu atrašanās vietas un piegādās to uz mūsu veikalu. Kad remonts būs pabeigts, jūs varat to izņemt no veikala vai saņemt to ar piegādi atpakaļ.

Kā mēs strādājam


  • Zvaniet vai apmeklējiet mūs
    Sazinieties ar mums pa tālruni, e-pastu vai apmeklējiet mūsu veikalu. Mēs pārrunāsim jūsu problēmu un sniegsim sākotnējo novērtējumu par jūsu ierīci.


  • Atnesiet vai piegādājiet savu ierīci
    Nogādājiet savu ierīci mūsu veikalā vai mēs varam noorganizēt to paņemšanu, ja vēlaties. Mēs veiksim pilnu diagnostiku, lai noteiktu problēmu.


  • Saņemiet bezmaksas konsultāciju
    Mēs sazināsimies ar jums, lai sniegtu detalizētu diagnostikas pārskatu un remonta tāmi. Darbs tiks uzsākts tikai pēc tam, kad apstiprināsiet izmaksas.


  • Ekspertu remonts sākas
    Kad saņemsim apstiprinājumu, mūsu sertificētie tehniķi uzsāks jūsu ierīces remontu, izmantojot augstas kvalitātes detaļas, lai nodrošinātu ilgtermiņa rezultātus.


  • Pēdējā pārbaude
    Pirms jūsu ierīces atdošanas mēs veicam rūpīgu kvalitātes pārbaudi, lai pārliecinātos, ka viss darbojas perfekti.


  • Izņemiet vai saņemiet ierīci ar piegādi
    Jūs varat izņemt savu salaboto ierīci no mūsu veikala vai mēs varam noorganizēt piegādi uz jūsu atrašanās vietu.

Biežāk Uzdotie Jautājumi

Vai jūs pielīdzināt cenas ar citiem remonta pakalpojumiem?

Mēs cenšamies piedāvāt konkurētspējīgas cenas, bet mūsu galvenais uzsvars ir uz kvalitatīviem remontiem ar oriģinālām vai augstākās kvalitātes detaļām. Ja atrodat zemāku cenu par to pašu remontu ar līdzīgas kvalitātes detaļām, lūdzu, paziņojiet mums, un mēs darīsim visu iespējamo, lai pielīdzinātu vai pārspētu šo cenu.

Vai varat salabot ūdens bojātas ierīces?

Mēs bieži varam salabot ūdens bojātas ierīces, taču veiksmes procents ir atkarīgs no dažādiem faktoriem, piemēram, cik ātri jūs to atvedat un kāds ir bojājuma apmērs. Ir svarīgi nekavējoties izslēgt ierīci un pēc iespējas ātrāk atvest to pie mums, lai palielinātu atveseļošanās iespējas.

Vai piedāvājat datu atgūšanas pakalpojumus?

Jā, mēs piedāvājam datu atgūšanas pakalpojumus dažādām ierīcēm un datu nesējiem. Tomēr veiksmīga atgūšana ir atkarīga no bojājuma apjoma. Mēs novērtēsim jūsu ierīci un sniegsim jums pieejamās iespējas.

Ko man vajadzētu darīt, lai sagatavotu savu ierīci remontam?

Ja iespējams, izveidojiet rezerves kopiju saviem svarīgajiem datiem pirms ierīces nodošanas remontam. Noņemiet jebkādus ekrāna aizsargus vai korpusus. Ja jūs nododat telefonu vai planšetdatoru, lūdzu, atspējojiet bloķēšanas ekrānus vai paroles. Datoriem lūdzu nodrošiniet piekļuves informāciju.

Vai man ir nepieciešama tikšanās, lai veiktu remontu?

Lai gan tikšanās nav obligāta, tās var palīdzēt samazināt jūsu gaidīšanas laiku. Jūs esat laipni aicināti ienākt mūsu darba laikā, bet, ja vēlaties, varat ieplānot tikšanos, zvanot mums vai izmantojot mūsu tiešsaistes rezervēšanas sistēmu.

Kādus zīmolus un ierīču veidus jūs remontējat?

Mēs remontējam plašu zīmolu un ierīču klāstu, tostarp viedtālruņus, planšetdatorus, klēpjdatorus, galddatorus, spēļu konsoles un citas elektroniskas ierīces. Daži populāri zīmoli, kurus mēs apkalpojam, ir Apple, Samsung, Google, Microsoft, Sony un citi.

Vai piedāvājat garantiju uz veiktajiem remontiem?

Jā, mēs piedāvājam 90 dienu garantiju uz visiem mūsu remontiem. Tā aptver jebkādus defektus detaļās vai darba izpildē, kas saistīti ar konkrēto remontu.

Ko darīt, ja mana ierīce nav uzskaitīta jūsu mājaslapā?

Neraizējieties, ja neredzat savu konkrēto ierīci mūsu mājaslapā. Kamēr tā ir elektroniska ierīce, pastāv liela iespēja, ka mēs to varam salabot. Mēs specializējamies plaša spektra elektronikas remontā, un mūsu tehniķiem ir pieredze ar dažādām ierīcēm. Mēs iesakām sazināties ar mums tieši par jūsu konkrēto ierīci, jo mēs nevaram uzskaitīt katru iespējamo priekšmetu, ko varam remontēt. Mēs labprāt novērtēsim jūsu ierīci un sniegsim jums informāciju, vai varam palīdzēt.

Kad es varu saņemt atpakaļ savu salaboto ierīci?

Vidējais remonta laiks mūsu servisā ir no 1 līdz 3 dienām, atkarībā no pašreizējā darba apjoma un problēmas sarežģītības.

Vai remonta izmaksas var mainīties?

Remonta izmaksas ir atkarīgas no bojāto detaļu skaita un veida, kā arī no laika, ko mūsu speciālisti iztērēs remontam. Pēc diagnostikas pabeigšanas mūsu vadītājs sniegs jums pilnu cenu, kas pēc tam nemainīsies.

Cik maksā, lai jūs apskatītu manu salauzto ierīci?

Pilnīgi neko! Mēs nepiemērojam diagnostikas maksas.

Kāds ir jūsu darba laiks, kad varu ierasties veikalā?

Mēs strādājam no pirmdienas līdz piektdienai no 10:00 līdz 19:00, un sestdienās no 10:00 līdz 14:00. Lai gan iepriekšējas tikšanās nav obligātas, jūs varat ierasties jebkurā laikā mūsu darba laikā, lai mēs apskatītu jūsu ierīci. Lūdzu, ņemiet vērā, ka svētdienās veikals ir slēgts, bet, ja nepieciešams, varat ieplānot tikšanos jums ērtākā laikā.

Vai Jums Ir Vairāk Jautājumu?

Mēs esam šeit, lai palīdzētu! Ja nevarējāt atrast atbildi uz savu jautājumu, sazinieties ar mums. Apspriedīsim jūsu vajadzības un to, kā varam jums palīdzēt.