Biežāk Uzdotie Jautājumi
Atrodiet ātras atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem par mūsu remonta pakalpojumiem, procesiem un citu informāciju. Nevarat atrast, ko meklējat? Mēs esam šeit, lai palīdzētu!

Divi Veidi, Kā Mēs Varam Apkalpot Jūsu Ierīci

Atnesiet to uz mūsu veikalu
Apmeklējiet mūsu veikalu, un mēs salabosim jūsu ierīci. Mēs piedāvājam bezmaksas remonta tāmi, lai jūs zinātu remonta izmaksas pirms darbu uzsākšanas.
Pasūtiet piegādi remontam
Nevarat atnākt uz mūsu veikalu? Nekādu problēmu! Mēs piedāvājam ērtu piegādes pakalpojumu, lai nogādātu jūsu ierīci mums remontam. Vienkārši sazinieties ar mums, un mēs noorganizēsim uzticamu kurjeru, kas paņems jūsu ierīci no jūsu atrašanās vietas un piegādās to uz mūsu veikalu. Kad remonts būs pabeigts, jūs varat to izņemt no veikala vai saņemt to ar piegādi atpakaļ.
Kā mēs strādājam
Biežāk Uzdotie Jautājumi
Mēs cenšamies piedāvāt konkurētspējīgas cenas, bet mūsu galvenais uzsvars ir uz kvalitatīviem remontiem ar oriģinālām vai augstākās kvalitātes detaļām. Ja atrodat zemāku cenu par to pašu remontu ar līdzīgas kvalitātes detaļām, lūdzu, paziņojiet mums, un mēs darīsim visu iespējamo, lai pielīdzinātu vai pārspētu šo cenu.
Mēs bieži varam salabot ūdens bojātas ierīces, taču veiksmes procents ir atkarīgs no dažādiem faktoriem, piemēram, cik ātri jūs to atvedat un kāds ir bojājuma apmērs. Ir svarīgi nekavējoties izslēgt ierīci un pēc iespējas ātrāk atvest to pie mums, lai palielinātu atveseļošanās iespējas.
Jā, mēs piedāvājam datu atgūšanas pakalpojumus dažādām ierīcēm un datu nesējiem. Tomēr veiksmīga atgūšana ir atkarīga no bojājuma apjoma. Mēs novērtēsim jūsu ierīci un sniegsim jums pieejamās iespējas.
Ja iespējams, izveidojiet rezerves kopiju saviem svarīgajiem datiem pirms ierīces nodošanas remontam. Noņemiet jebkādus ekrāna aizsargus vai korpusus. Ja jūs nododat telefonu vai planšetdatoru, lūdzu, atspējojiet bloķēšanas ekrānus vai paroles. Datoriem lūdzu nodrošiniet piekļuves informāciju.
Lai gan tikšanās nav obligāta, tās var palīdzēt samazināt jūsu gaidīšanas laiku. Jūs esat laipni aicināti ienākt mūsu darba laikā, bet, ja vēlaties, varat ieplānot tikšanos, zvanot mums vai izmantojot mūsu tiešsaistes rezervēšanas sistēmu.
Mēs remontējam plašu zīmolu un ierīču klāstu, tostarp viedtālruņus, planšetdatorus, klēpjdatorus, galddatorus, spēļu konsoles un citas elektroniskas ierīces. Daži populāri zīmoli, kurus mēs apkalpojam, ir Apple, Samsung, Google, Microsoft, Sony un citi.
Jā, mēs piedāvājam 90 dienu garantiju uz visiem mūsu remontiem. Tā aptver jebkādus defektus detaļās vai darba izpildē, kas saistīti ar konkrēto remontu.
Neraizējieties, ja neredzat savu konkrēto ierīci mūsu mājaslapā. Kamēr tā ir elektroniska ierīce, pastāv liela iespēja, ka mēs to varam salabot. Mēs specializējamies plaša spektra elektronikas remontā, un mūsu tehniķiem ir pieredze ar dažādām ierīcēm. Mēs iesakām sazināties ar mums tieši par jūsu konkrēto ierīci, jo mēs nevaram uzskaitīt katru iespējamo priekšmetu, ko varam remontēt. Mēs labprāt novērtēsim jūsu ierīci un sniegsim jums informāciju, vai varam palīdzēt.
Vidējais remonta laiks mūsu servisā ir no 1 līdz 3 dienām, atkarībā no pašreizējā darba apjoma un problēmas sarežģītības.
Remonta izmaksas ir atkarīgas no bojāto detaļu skaita un veida, kā arī no laika, ko mūsu speciālisti iztērēs remontam. Pēc diagnostikas pabeigšanas mūsu vadītājs sniegs jums pilnu cenu, kas pēc tam nemainīsies.
Pilnīgi neko! Mēs nepiemērojam diagnostikas maksas.
Mēs strādājam no pirmdienas līdz piektdienai no 10:00 līdz 19:00, un sestdienās no 10:00 līdz 14:00. Lai gan iepriekšējas tikšanās nav obligātas, jūs varat ierasties jebkurā laikā mūsu darba laikā, lai mēs apskatītu jūsu ierīci. Lūdzu, ņemiet vērā, ka svētdienās veikals ir slēgts, bet, ja nepieciešams, varat ieplānot tikšanos jums ērtākā laikā.
Vai Jums Ir Vairāk Jautājumu?
Mēs esam šeit, lai palīdzētu! Ja nevarējāt atrast atbildi uz savu jautājumu, sazinieties ar mums. Apspriedīsim jūsu vajadzības un to, kā varam jums palīdzēt.