Garantijas Noteikumi

Spēkā stāšanās datums: 2024. gada 7. decembris
Pēdējās izmaiņas: 2025. gada 10. oktobris

1. Vispārīgie noteikumi

1.1. Garantija tiek sniegta tikai uz veiktajiem darbiem un uzstādītajām detaļām, ievērojot visas šajos noteikumos minētās prasības.
1.2. Garantija neattiecas uz bojājumiem, kas radušies klienta vainas dēļ, neatbilstošas lietošanas, uzglabāšanas, transportēšanas vai trešo personu iejaukšanās rezultātā.
1.3. Garantija neattiecas uz ierīcēm, kuras bijušas appludinātas, vai uz remontiem, kas veikti pēc šķidruma iedarbības (t.sk. tīrīšana pēc appludināšanas).

2. Garantijas termiņš

2.1. Garantijas termiņš uz visiem veiktajiem darbiem ir 3 mēneši no ierīces izsniegšanas dienas.
2.2. Garantijas termiņš neattiecas uz rezerves daļām, kas iegādātas no trešajām personām (skat. 3.3. punktu).

3. Garantijas nosacījumi

3.1. Klientam ir pienākums lietot ierīci tikai paredzētajam mērķim, ievērojot ražotāja lietošanas instrukciju.
3.2. Ierīces nedrīkst tikt atvērtas, izjauktas, labotas, pielodētas vai jebkādā veidā modificētas pēc remonta.
3.3. Detaļas, kuras nav pieejamas mūsu Eiropas piegādātājiem (ar 1–2 darba dienu piegādes termiņu), var tikt pasūtītas no citiem pārdevējiem. Šādos gadījumos izpildītājs neuzņemas atbildību un nesniedz garantiju par šādu detaļu kvalitāti vai kalpošanas laiku.
3.4. Ierīces nedrīkst tikt pakļautas mehāniskai, termiskai, elektriskai vai ķīmiskai iedarbībai (kritieni, triecieni, spiediens, mitrums, pārmērīgs karstums vai aukstums, putekļi, korozija u.tml.).
3.5. Aizliegts izmantot neoriģinālus vai nekvalitatīvus lādētājus, vadus un citus piederumus, kas var izraisīt ierīces bojājumus.
3.6. Aizliegts mainīt ierīces programmatūru, instalēt modificētas versijas, atbloķēt sāknētāju (bootloader), iegūt root-tiesības u.c. līdzīgas darbības.

4. Gadījumi, kad garantija tiek anulēta

Garantija automātiski tiek anulēta, ja:

  • Ir konstatēti mehāniski bojājumi (plaisas, triecienu pēdas, bojāti savienotāji, korpuss, šleifi u.c.).
  • Ir atklātas mitruma, šķidruma, oksidācijas vai korozijas pēdas.
  • Ir konstatēti ierīces atvēršanas vai neatļautas iejaukšanās pierādījumi (bojātas plombas, lodējuma pēdas u.c.).
  • Ierīce bojāta elektropārsprieguma, īssavienojuma vai nekvalitatīvu barošanas avotu dēļ.
  • Ir izmantotas trešo personu rezerves daļas vai piederumi, kas nav paredzēti konkrētajai ierīcei.
  • Ir mainīta vai bojāta programmatūra, kas ietekmē ierīces darbību.
  • Ir konstatēts jebkurš cits bojājums, kas radies klienta darbības vai bezdarbības rezultātā.

5. Papildu nosacījumi par ekrāna nomaiņu

5.1. Pēc ierīces remonts klientam ir pienākums pārbaudīt ierīci uzreiz tās saņemšanas brīdī, pārliecinoties, ka viss darbojas un rezultāts apmierina.
5.2. Vēlāk iesniegtas pretenzijas par plaisām, tumšiem plankumiem, mirgošanu vai līdzīgiem defektiem netiek pieņemtas, jo šādi bojājumi viennozīmīgi norāda uz triecienu, spiedienu vai citiem mehāniskiem bojājumiem un nav iespējams pierādīt ka nebija fiziskas ietekmes pēc ierīces saņemšanas.

6. Atbildības ierobežojumi

6.1. Izpildītājs neuzņemas atbildību par datu, uzstādījumu, paroles, SIM karšu, atmiņas karšu, kā arī uz vai iekšā ierīces atstātu piederumu, aizsargstiklu vai plēvju zudumu.
6.2. Izpildītājs neatbild par citu komponentu atteici, kas nav tieši saistīta ar veiktajiem remontdarbiem vai nomainītajām detaļām.
6.3. Garantija neattiecas uz programmatūras kļūdām, lietotņu darbību, datu zudumu vai programmatūras atjauninājumiem.
6.4. Izpildītājs nav atbildīgs par detaļu dabisku nolietošanos, akumulatoru kapacitātes samazināšanos vai citiem nolietošanās procesiem.
6.5. Ierīces nodošana remontā un tās saņemšana pēc remonta nozīmē, ka klients pilnībā piekrīt šiem garantijas noteikumiem.

 

Ja Jums ir papildu jautājumi par mūsu garantijas noteikumiem, lūdzu, sazinieties ar mums fixlabserviss@gmail.com.